.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفي هيات رييسه جديد نظارت بر صدا و سيما ؛
شجاعي نايب رئیس شورای نظارت بر صداوسیما شد
شمال نيوز: حجت‌الاسلام و المسلمين سيدابراهيم رئيسي از قوه قضائيه با اكثريت آرا به عنوان رييس، سيدرمضان شجاعي كياسري به عنوان نائب رييس و بيژن نوباوه وطن نيز از قوه مقننه به عنوان دبير شوراي نظارت انتخاب شدند.
شجاعي نايب رئیس شورای نظارت بر صداوسیما شد

شمال نيوز: اعضاي هيات رييسه جديد شوراي نظارت بر صدا و سيما انتخاب شدند.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيدابراهيم رئيسي از قوه قضائيه با اكثريت آرا به عنوان رييس، سيدرمضان شجاعي كياسري به عنوان نائب رييس و بيژن نوباوه وطن نيز از قوه مقننه به عنوان دبير شوراي نظارت انتخاب شدند.

به گزارش دبيرخانه شوراي نظارت، در جلسه 341 اين شوكه روز دوشنبه 27 شهريور ماه به اتفاق همه اعضاء از قواي سه‌ گانه تشكيل شد، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدابراهيم رئيسي از قوه قضائيه با اكثريت آرا به عنوان رييس، سيدرمضان شجاعي كياسري به عنوان نائب رييس و بيژن نوباوه وطن نيز از قوه مقننه به عنوان دبير شوراي نظارت انتخاب شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 شهريور 1391
خدا ایشون رو هم برای ساری و هم برای کشور حفظ کنه.
آبروی استانه
نا شناس 28 شهريور 1391
كي به كيه
م---ن 28 شهريور 1391
این میگویند آدم زرنگ فردا که رای نیاورده توی تشگیلات خودش حداقل کاری میشود هر چند اکر نماینده سمت های نظارتی ومشاورتی زیاد بگیرد از حوزه ی انتخاباتی خود فاصله میکیرد
نا شناس 28 شهريور 1391
چه فایده نمی توانید برای مازندران کا ری انجام بدهد خسته کردندبچه های خوب اداری مدیرکل وقایم مقام
بابائی 28 شهريور 1391
خدا عاقبت استان را بخیر کنه -از این به بعد که رسانه ها دست اوست انتصابات بیشتر میشه خوش به حال کسانی که در ستادش بودن
saravi 28 شهريور 1391
قابل توجه آقاي دامادي!!!!
احمد 28 شهريور 1391
سلام.واقعا موندم که چرا نماینده ها که منتخب مردم هستند هیچ گونه نظارتی بر بوجه های استانی ندارند.مگر نماینده مردم نیستند.چرا در استانداری کارگروه تشکیل نمیدند مگه ما استان کشاورزی محور نیستم کدوم نماینده اومده در استانداری کارگروه کشاورزی تشکیل بده. نمایندگان ما فقط به فکراین هستند که به دنبال تعغیر مدیران هستند و اون کسی که قبل انتخابات بهش قول مدیر کلی دادن انجام دهند. نمایندگان ملت بترسید از اه مردم.روز انتخابات که یادتون هست چطور التماس میکردین.بترسید از خدا به فکر کار برای مردم باشد. شمال نیوز سانسور نکن حتما بزن.
جواد ط 28 شهريور 1391
با عرض تبریک به جناب آقای دکتر شجاعی نماینده فهیم و مردمی شهر ساری، با آرزوی موفقیت روز افزون
محمد رضا 28 شهريور 1391
حناب آقای دکتر شجاعی عزیز نماینده محترم ساری شما را بخدا یک بازدیدی از دانشکده منابع طبیعی استان با 40 سال قدمت بفرمائید و ببینید چگونه و با چه حقارتی به بهانه ایجاد واحد بین الملل (پردیس دانشگاهی) بدون هیچ گونه پشتوانه کارشناسی به خوابگاهی متروک...!!! درحال نابودی است. سرپرست محترم دانشگاه علوم کشاورزی توجهی به کرامت و شئونات اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان که در روز معارفه بعنوان سیاست اصولی خود بیان داشته است هیچ اعتقادی ندارند!!! و به توصيه هاي افراد دلسوز نیز توجهی نمی کند. شما را بخدا به داد استقلال تنها دانشکده منابع طبیعی استان برسید.
نا شناس 28 شهريور 1391
انصافا این نماینده عزیز نشان داد که آدم درست و حسابی است من بعنوان یک کشتی گیر از دیاز کشتی کشور یعنی جویبار برای ایشان ارزش زیادی قائل هستم چون در همه موارد ولو قدردانی از قهرمانان برای هر شهر مازندران عزیز فرستادند و مطمئن بودم که مقام او نیز بزرگ است انشاء ا... در اینجا هم یار ورزشکاران باشد و صدا و سیما ساری را هم ارشاد کند از ایشان می خواهیم در تلوزیون ما ورزشکاران هم یک نماینده داشته باشیم که در گروه ورزش همکاری کنیم
نا شناس 29 شهريور 1391
چه ربطی به دامادی داره چقدر ما بدبختیم!
عضو شورای نظارت بر صداوسیما مشکلات ساری رو حل می کنه؟
تازه انتخاب اقای شجاعی رو به فال نیک می گیریم
ماباید زمینه اتحاد دو نماینده رو فراهم بیاریم نه اینکه اتش بیار معرکه باشیم
ساری رو احیا کنند این القاب رو نمایندگان زیادی در گذشته داشتند اقاجون بی خیال
به داد( ده بزرگ )!!!!ساری عزیز برسید
ببینیم رمدانی کامنتمون رو تایید می کنه؟
تشکر
نا شناس 29 شهريور 1391
آقای دکتر شجاعی به داد دانشکده منابع طبیعی ساری برسید.
محمود --- ن 30 شهريور 1391
یوسفیان عشقه
نا شناس 30 شهريور 1391
جناب آقای دکتر شجاعی نماینده مردمی شهرستان ساری، قبل از رسانه ای شدن موضوع انتقال دانشکده منابع طبیعی ساری به خوابگاه متروکه، استدعا داریم از شرایط خوابگاه بازدید نمایید و مشکل را حل نمایید.
عادل 30 شهريور 1391
جناب آقای دکتر شجاعی و جناب آقای مهندس دامادی نمایندگان محترم و منتخب مرکز استان انتقال دانشکده منابع طبیعی ربطی با موضوع خبر بالا ندارد ولی نشان از یک اتفاق غیر کارشناسی است که مسئولیت شما را بیشتر می کند بنده و همکارانم بعنوان اعضای هیات علمی علیرغم میل باطنی از ترس سرپرست دانشگاه کشاورزی بدون هیچ مقاومت این ننگ را پذیرفتیم و با ریختن وسایل و کتابها و نوشته هایمان در داخل کیسه زباله به بخشی از یک خوابکاه فرسوده و قدیمی نقل مکان کردیم ما در دانشگاه نیستیم انگار اینجا پادگان اشرف است و افراد حق مشورت دادن و انتقاد را ندارند شما را به باورهای تان سوگند برای حرمت استاد، دانشجو و علم از افراد دلسوز، امین باسابقه و درستکار بپرسید و دانشگاه شهرتان را از شر افرادی که شعار توسعه و پیشرفت و کرامت استاد را می دهند نجات دهید. از سردبیر محترم سایت شمال نیوز تشکر فراوان داریم که این کامنت های بی ربط را برای اطلاع رسانی مسئولین چاپ میکند.
نا شناس 30 شهريور 1391
جناب آقای دکتر شجاعی، وقتی سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری آنقدر قدرت دارد که حقوق مدیر حراست دانشگاه را به مدت سه ماه قطع می کند، خوابگاه فرسوده که سهل است، از ترس به بدتر از خوابگاه هم مجبوریم کوچ کنیم و صدای ما در نیاید.
پرسنل بیمارستان امام(ره)ساری 2 مهر 1391
سلام اقای دکتر
بنظر شما در بیمارستان امام(ره)ساری با آبروی شما زیاد بازی نشده من از رای دهندگان دو دوره شما هستم خواهش میکنم یک تجدید نظر در ریاست بیمارستان بنمایید
با تشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.